24-25 червня 2020 року в Сумському державному університеті відбувся тренінг “Блогерство як засіб миротворчості” в рамках Програми по відновленню миру та діалогу для внутрішньо переміщених жінок “Голос жінки має силу 2020”. В ному взяли участь амбасадорки та представники їх команд з Сум, Глухова, Конотопу та Ромнів, студенти, викладачі, журналісти та майбутні блогери.

24 червня 2020 року у Сумському державному університеті відбувся презентаційний круглий стіл за проектом “Голос жінки має силу 2020”. Визначений умовами карантину формат проведення «круглого столу», який змусив учасників розташуватись не у звичному колі, а у великій аудиторії та ще й з дотриманням дистанції, насправді дозволив провести обговорення у більш динамічному режимі. До того ж, зважаючи на існуючі обмеження, організатори зарані підготували презентацію та  роздатковий матеріал, які спрямували дискусію у досить конструктивне русло та забезпечили фіксацію всіх без винятку думок, ідей, пропозицій.

На базі КЗ СОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою відбулося БЛОГ-кафе «Жінка-лідерка: затребуваність сучасного суспільства». Ми обмінювалися думками щодо дистанційного навчання, та як воно вплинуло на емоційний стан жінки; говорили про блогерство, як засіб комунікації учасників освітнього процесу; отримали майстер-клас від професіоналів своєї справи та ще багато цікавого…

STOP MOTION анімації сьогодні створювали на блог кафе “Арт анімація для блогерів» у СумДУ. Тренерка заходу, амбасадорка проекту з міста Суми Аліна Коваленко поділилась із учасниками інформацією про кожен етап створення анімації для блогів, важливість вибору цільової аудиторії, ресурсами для пошуку натхнення та додатками, в яких можна створювати власну анімацію. Учасники одразу практикували отримані знання у додатках «Over» та «InShot» для Android та IOS, де вирізали, склеювали елементи та з‘єднували разом у повноцінне відео.

Третій день школи-тренінгу по тематиці соціальних конфліктів був присвячений їх розв’язанню, пошуку компромісних рішень та альтернатив, організації та веденню переговорів та медіації.

Сьогодні учасники та учасниці Школи-тренінгу відпрацьовували навички розрізнення стадій соціальних конфліктів, розуміння суб’єктивності інциденту конфліктів з власною участю. Особливу увагу приділили питанню доцільності застосування стратегій поведінки в конфлікті залежно від зовнішніх та внутрішніх умов залучення до конфлікту.

18 червня до міста Суми з’їхалися представники та представниці з 10 регіонів України вчитися технологіям та можливостям управління соціальними конфліктами. Учасники поділилися власними очікуваннями від тренінгу та розповіли з якими внтурішніми, груповими та міжгруповими конфліктами вони стикалися в своєму професійному та особистому житті.

Третій день Школи-тренінгу з жіночого лідерства. Кожен ранок нашого навчання розпочинається з перевірки домашнього завдання. Сьогодні, згідно з ситуаціями, які були роздані учасницям, потрібно було виявити потреби та послуги, які можуть надаватися в громаді. Обговоривши результати попереднього дня, ми перейшли до розгляду можливостей громадсько-політичної участі. Учасниці розповіли про свій досвід співпраці з владою.

15 червня стартувала Школа-тренінг “жіноче лідерство як ресурс розвитку громад” в місті Суми. Особливість цієї школи – виключно жіноче представництво. Учасниці з 10 регіонів України вже мають значний досвід і в громадському житті, і в політиці, і в правозахисних ініціативах, серед них є і науковці, і студенти, і представниці бізнесу, і внутрішньо переміщені особи, які займають активну життєву позицію та прагнуть змінювати суспільство.

Другий день тренінгу розпочався з узагальнення отриманих напередодні знань та навичок, Учасниці презентували результати виконаного домашнього завдання, пригадали відмінності між владою та лідерством.