18 червня до міста Суми з’їхалися представники та представниці з 10 регіонів України вчитися технологіям та можливостям управління соціальними конфліктами. Учасники поділилися власними очікуваннями від тренінгу та розповіли з якими внтурішніми, груповими та міжгруповими конфліктами вони стикалися в своєму професійному та особистому житті.

 

 

Як і на будь-якому психологічному тренінгу, ми вирішили говорити про власні проблеми та конфліктні ситуації з нашого життя, щоб ефективніше оволодіти навичками вирішення конфліктів.

 

 

Тренерка школи Наталія Теслик, кандидат психологічних наук, викладач кафедри психології, соціології та соціокультурних технологій СумДУ, запропонувала вправу «Спілкування: чим ми обмінюємося у конфлікті?». Обмін інформацією, діями та емоціями в конфлікті – основа конфліктної взаємодії, яка вимагає рефлексії учасників для ефективної самопрезентації.

 

 

Конфлікт – це дуже різностороння проблема, його функції можуть бути як конструктивними, так і деструктивними. Учасники та учасниці по колу пригадували власний конфлікт і його негативний чи позитивний наслідок, а інші намагалися довести, що ця ситуація могла мати і протилежний результат.