Другий день тренінгу розпочався з обговорення прагнення до стабільності і готовності до змін. Всі ми по-різному сприймаємо зміни: у когось невизначеність викликає страх і занепокоєння, а хтось робить впевнений  крок назустріч майбутньому, з усвідомленням ризиків ситуації невизначеності.

 

 

 

 

 

Для виявлення нашого ставлення і нашої готовності до змін і розвитку тренери запропонували вправу “Чотири кімнати розвитку”. Кожен з учасників тренінгу намагався самостійно усвідомити власну модель поводження у ситуаціях щастя та спокою, заперечення, розгубленості та оновлення та передати це чотирма експрес-малюнками.

Потім ми розмістили свої малюнки по “чотирьом кімнатам”, які символізували чотири етапи прийняття змін і розвитку, і пройшлися по кожній з кімнат, прислуховуючись до своїх відчуттів та вражень.

Після обговорення нашого сприйняття змін, ми перейшли до вправи “Зіпсований телефон”. Учасники мали нагоду на власному досвіді відчути особливості символічних текстів та дослідити соціально-психологічні механізми, які впливають на трансформацію початкового тексту.

Далі тренери познайомили нас з технікою “Казкотерапії”. Ми всі разом створювали спільну казку, кожен додавав по одному реченню. Це дозволило у ході творчого процесу проробити символічний смисловий рівень проблем, розкритися та поглибити міжособистісну взаємодію.

День був цікавим та насиченим, а закінчився підведенням підсумків, обговоренням та традиційним писанкарством.

Автор – Анна Павленко